Perchè aduprà i droni agriculi?

Dunque, chì ponu fà i droni per l'agricultura ? A risposta à sta quistione si riduce à i guadagni generali di l'efficienza, ma i droni sò assai di più chè què. Mentre i droni diventanu una parte integrante di l'agricultura intelligente (o "di precisione"), ponu aiutà l'agricultori à affruntà una varietà di sfide è à ottene benefici sustanziali.

Gran parte di sti benefizii derivanu da l'eliminazione di ogni supposizione è da a riduzione di l'incertezza. U successu di l'agricultura dipende spessu da una varietà di fattori, è l'agricultori anu pocu o nisun cuntrollu nantu à e cundizioni climatiche è di u terrenu, a temperatura, e precipitazioni, ecc. A chjave di l'efficienza hè a so capacità di adattassi, chì hè largamente influenzata da a dispunibilità di informazioni precise quasi in tempu reale.

Quì, l'usu di a tecnulugia di i droni pò esse un veru cambiamentu di ghjocu. Cù l'accessu à vaste quantità di dati, l'agricultori ponu aumentà i rendimenti di e culture, risparmià tempu, riduce e spese è agisce cù una precisione è una accuratezza senza paragone.

U mondu cum'è u cunniscimu oghje hè in ritmu rapidu: i cambiamenti, l'alterazioni è e trasfurmazioni accadenu guasi in un batter d'ochju. L'adattazione hè cruciale, è datu a crescita di a pupulazione è u cambiamentu climaticu mundiale, l'agricultori saranu ubligati à prufittà di e tecnulugie di prossima generazione per affruntà e sfide emergenti.
L'applicazione di pesticidi è fertilizanti da i droni diventa fattibile cù l'aumentu di a capacità di carica di i droni. I droni ponu ghjunghje à zone induve a ghjente ùn pò andà, salvendu potenzialmente e culture durante tutta a stagione.
I droni stanu ancu occupendu posti vacanti in e risorse umane, postu chì a pupulazione agricula invechja o passa à altre occupazioni, secondu u rapportu. Un oratore hà dettu à u foru chì i droni sò da 20 à 30 volte più efficienti chè l'umani.
A causa di a vasta superficia di terreni agriculi, dumandemu più travagliu agriculu cù i droni. À u cuntrariu di i terreni agriculi americani, chì sò piatti è facilmente accessibili, gran parte di i terreni agriculi di a Cina sò spessu situati in zone di plateau remoti chì i trattori ùn ponu ghjunghje, ma i droni ponu.
I droni sò ancu più precisi in l'applicazione di input agriculi. L'usu di droni ùn solu aiuterà à aumentà i rendimenti, ma risparmierà soldi à l'agricultori, riducerà a so esposizione à i prudutti chimichi è aiuterà à prutege l'ambiente. In media, l'agricultori chinesi utilizanu assai più pesticidi cà l'agricultori in altri paesi. I droni ponu, secondu i rapporti, riduce l'usu di pesticidi à a mità.
In più di l'agricultura, settori cum'è a silvicultura è a pesca beneficeranu ancu di l'usu di i droni. I droni ponu furnisce informazioni nantu à a salute di i frutteti, di l'ecosistemi di a fauna salvatica è di e bioregioni marine remote.
U sviluppu di tecnulugia d'avanguardia hè un passu in l'sforzi di a Cina per rende l'agricultura più intensiva in tecnulugia, ma a suluzione deve ancu esse accessibile è pratica per l'agricultori. Per noi, ùn basta micca à furnisce solu un pruduttu. Avemu bisognu di furnisce suluzioni. L'agricultori ùn sò micca esperti, anu bisognu di qualcosa di simplice è chjaru.

nutizie3


Data di publicazione: 03 di settembre di u 2022