UDrone di prutezzione di e piante di 10 litriÙn hè micca un drone simplice. Pò spruzzà e culture cù medicine. Si pò dì chì sta funzione libera e mani di parechji agricultori, perchè hè assai più faciule aduprà a spruzzatura cù drone chè aduprà i metudi tradiziunali. Inoltre, u drone di prutezzione di e piante 10L hà un eccellente principiu di tecnulugia di spruzzatura, chì rende a spruzzatura di pesticidi efficiente è precisa.
Cum'è rappresentante di a tecnulugia high-tech, u drone di prutezzione di e piante 10L hà purtatu un saltu qualitativu in a pruduzzione agricula di a Cina. Tuttavia, postu chì hè un pruduttu high-tech, hà bisognu di esse caricatu cum'è i nostri prudutti high-tech. Hè ancu simile à u prublema chì a nostra batteria hà da affruntà, ma a batteria di uDrone di prutezzione di e piante di 10 litriùn hè micca listessa chè a nostra, allora cumu mantenemu a batteria di u drone di prutezzione di e piante di 10 kg?
Per mantene a batteria di u drone di prutezzione di e piante, avete bisognu di fà attenzione à i seguenti punti:
A batteria ùn hè micca scaricata: a tensione di a batteria cala troppu prestu, un cuntrollu impropriu purterà à una scarica eccessiva, danni lievi à a batteria, è una bassa tensione severa farà splusà l'aeromobile. Certi piloti volanu cù droni di prutezzione di e piante cù una classa di 10 chilogrammi per via di u picculu numeru di batterie. Serà scaricata eccessivamente, è tali batterie anu una vita assai corta. Ùn sò micca s'ellu aumenterà assai u costu d'usu, è a strategia currispondente hè di vulà u menu pussibule. In un minutu, u ciclu di vita volerà un altru ciclu. Hè megliu cumprà duie batterie in più à a volta chè spinghje a batteria oltre u limite di capacità. Dunque, ogni pilotu deve aduprà batterie in stretta cunfurmità cù i requisiti di prutezzione di e piante di u drone. Quandu l'alerta di bassa putenza sona, deve atterrà u più prestu pussibule.
Sopraccarica di a batteria: Certi caricabatterie ùn sò micca cumpletamente funziunali dopu chì l'alimentazione hè stata spenta, ciò chì face chì una sola batteria si carichi cumpletamente senza arrestà a carica. Inoltre, certi caricabatterie sò usati per un certu periodu di tempu, perchè i cumpunenti invechjanu, è hè faciule avè un prublema di arrestu di statu di non carica. Se a prutezzione di a pianta di 10 kg ùn funziona micca, a sovraccarica di a batteria à u litiu omu-macchina affetterà a durata di a batteria, ma esploderà direttamente è piglierà focu. Dunque, per evità a sovraccarica di e batterie à u litiu, i seguenti punti devenu esse attenti:
1. Aduprate u caricatore per u drone di prutezzione di e piante. Hè megliu aduprà un caricatore dedicatu à ioni di litiu o à polimeri di litiu per a carica. I dui sò assai vicini. Certi caricatori ponu esse aduprati per caricà batterie à polimeri di litiu, chì ùn danneggeranu micca a batteria.
2. U secondu passu. Impostate accuratamente u numeru di batterie. U display mostrerà u contu di e batterie, dunque assicuratevi di guardà attentamente u display di u caricatore durante i primi minuti di carica. Sè ùn site micca sicuru, ùn caricate micca spessu o aduprate un caricatore chì cunniscite bè.
3. Dopu ogni scaricamentu di uDrone di prutezzione di e piante 10LSè a diffarenza di tensione di a batteria supera i 0,1 volt, significa chì a batteria hè difettosa è deve esse rimpiazzata in tempu.
Data di publicazione: 08 dicembre 2022